Hoe los ik een klacht op?

Heb je een klacht over de dienstverlening van Mariposa, dan is dat natuurlijk erg vervelend. Natuurlijk zien wij vanuit Mariposa dit graag anders. We willen dan graag met jou hierover in gesprek om tot oplossingen te komen en daarmee direct onze dienstverlening te verbeteren. Een klacht kan gaan over de werkwijze van Mariposa of bijvoorbeeld je begeleider 
 
Het beste is om eerst over jouw klacht in gesprek te gaan met de betrokken personen. Vind je dit spannend dan is er een interne onafhankelijke medewerker die je bij dit gesprek kan ondersteunen. Samen zoeken jullie een oplossing voor jouw klacht. Vaak helpt dat al. Lukt het zo niet, dan kan deze medewerker je helpen bij het indienen van een klacht bij het Klachtenportaal Zorg. De behandeling van een klacht is gratis. 

 

Contactgegevens onafhankelijke medewerker 

Telefoonnummer 06-81474527

E-mail vertrouwenspersoon@mariposa-zorgkantoor.nl 

 

  • 24/7 bereikbaar

    Mariposa is 24/7 bereikbaar voor hulpverlening. Wil je direct contact met ons opnemen? Bel 06 30 01 02 98

    Lees meer
  • Kan ik bij Mariposa terecht?

    Je kunt bij Mariposa terecht voor diverse vormen van hulpverlening, maar ook voor hulp bij administratie en overige zorg.

    Lees meer
Meer nieuws

Om jou zo goed mogelijk te helpen de juiste informatie te vinden, gebruiken we cookies op deze website. Hiermee kunnen we (soms in samenwerking met derden) jouw internetgedrag volgen. Als je verder gaat op deze website, gaan we er vanuit dat je daar akkoord mee bent. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.